• BARTIMÉUS | Strategische koers
  • 6 augustus 2016
  • Opdrachten
BARTIMÉUS | Strategische koersBARTIMÉUS | Strategische koersBARTIMÉUS | Strategische koers

Bartiméus zet zich in voor mensen met een visuele beperking en samen met Adviesbureau Thaesis was er een nieuwe strategische koers uitgezet.  Wat alleen nog duidelijk moest worden was wat de medewerkers van deze koers vonden. Wat hún visie op de toekomst is. Drie kunstenaars (Kyra Sacks, Eefje Suijkerbuijk & Nina Boas) kregen de opdracht om de koers tot leven te brengen.

Zij gingen op onderzoek uit binnen de organisatie en maakten op basis van hun bevindingen drie hoorspelen. Hoorspelen waarin leden van het management een belangrijke rol speelden en waarin de mening van de medewerkers duidelijk naar voren kwam. Daarnaast ontwikkelden de kunstenaars samen met de medewerkers radiofragmenten om de nieuwe koers aan te kondigen en bedachten zij een nieuwe slogan om de koers te ondersteunen: Luisterrijk en Opzienbarend.

Meer weten over deze artistieke interventie? Kijk bij VISIE | Van papier naar het hart