“De verbazing van de studenten over deze andere, nieuwe, manier van leren. En de experimenten die eruit kwamen. Dít is wat we willen dat ze gaan doen. Deze manier van onderwijs heeft impact.”
Nicoline van den Broek, hoofd onderwijs Huisarts geneeskunde & Ouderen geneeskunde UMCG
Samen met onze kunstenaars ontwikkelen wij regelmatig programma’s voor onderwijs en incompany trainingen. Programma’s waarin leren gebaseerd is op ontdekken en ervaren én op het reflecteren op deze ontdekkingen en ervaringen. Dus onderwijs dat gericht is op voelen, op het hart. En veel minder op het hoofd, zoals gebruikelijk is. Zo ontwikkelden wij bijvoorbeeld onderwijsmodules over inclusie, allyship en empathie voor verschillende geneeskunde opleidingen, de 6-weekse training ‘Into the light: the science & art of storytelling’, ‘Grensverkenningen’ voor leiders om (seksueel) grensoverschrijdend gedrag bespreekbaar te maken en Pitching Skills.
Beeld: Anook Cléonne
Nieuwsgierig? Neem contact met ons op.
Beeld: Anook Cléonne
“De verbazing van de studenten over deze andere, nieuwe, manier van leren. En de experimenten die eruit kwamen. Dít is wat we willen dat ze gaan doen. Deze manier van onderwijs heeft impact.”
Nicoline van den Broek, hoofd onderwijs Huisarts geneeskunde & Ouderen geneeskunde UMCG
Samen met onze kunstenaars ontwikkelen wij regelmatig programma’s voor onderwijs en incompany trainingen. Programma’s waarin leren gebaseerd is op ontdekken en ervaren én op het reflecteren op deze ontdekkingen en ervaringen. Dus onderwijs dat gericht is op voelen, op het hart. En veel minder op het hoofd, zoals gebruikelijk is. Zo ontwikkelden wij bijvoorbeeld onderwijsmodules over inclusie, allyship en empathie voor verschillende geneeskunde opleidingen, de 6-weekse training ‘Into the light: the science & art of storytelling’, ‘Grensverkenningen’ voor leiders om (seksueel) grensoverschrijdend gedrag bespreekbaar te maken en Pitching Skills.
Nieuwsgierig? Neem contact met ons op.